Perou egy új fotósorozatot készített Mansonnal Los Angelesben, MM házában. A twittjei szerint voltak fegyverek és kamerák is és szinte egész éjjel dolgoztak.
A Kemper Profiling Amp készített egy interjút Sean Beavannel, aki a Born Villain mixelésén dolgozott. Mesél a közös munkáról és 9:25-től lejátszik egy részletet az egyik új dalból. Többször is hallható egymás után, a különböző "rétegek" módosításával.
Sean egyébként dolgozott már együtt a System of a Down-nal és a Nine Inch Nails-zel is. Nagyon könnyű volt nekikezdeni az albumnak, habár Manson rátelefonált és másnap már a mixelésen dolgozott. MM is igyekezett "élettel telibbé" tenni a hangzást, összegyúrták az Ő és Twiggy elképzeléseit. A gitár hangzásokon sokat alakított. Már az elején tudta hogy remek móka lesz és nagyon könnyen jöttek az új ötletek. MM nagyon izgatott a lemez miatt. Eléggé művészként dolgoztak, nagyon spontán, ami éppen jött.
Az első részlet amit lejátszik az az eredeti, az eredetileg felvett gitárokkal. Azt mondja ez nagyon Mansonos. A másodiknál igyekezett harmónikusabbá tenni, hogy ne legyen a hangzás olyan hullámzó. A harmadik pedig az előző kettő párosítása, megtalálva a tökéletes egyensúlyt. Megszerette volna találni az igazi rock n roll hangzást és ezt MM hullámzó hangzásával párosítani. És ennek elkészítése mindössze 10 percbe telt.
A nagy érdeklődésre való tekintettel gondoltam posztolok egy kicsit arról hogy kis hazánkban milyen lehetőségek adódnak számunkra hogy eljuthassunk egy Marilyn Manson koncertre.
Felhasználtam a ti információitokat is amiket Facebookon gyűjtöttetek és ezúton is köszönöm szépen hogy megkönnyebítettétek eme lista létrejöttét :) Ha esetleg lesznek fejlemények, azok is jöhetnek ide kommentbe.
Az első lehetőség volt ugyebár a Nova Rock, június 8-10 között, Ausztriában. Napi jegy nincs, csak bérlet és azok különböző kombinációi. Tavaly volt busz ami kivitt oda, de erről egyenlőre nem találtam infót. (A díjak átszámításánál 1€=280Ft-ot vettem alapul)
Elővételi bérlet (2012.02.29-ig) : 137,50 € (kb. 38,500 Ft)
Elővételi VIP bérlet(2012.02.29-ig): 221, 40 € (kb. 61,992 Ft)
Mivel folyamatosan kerülnek fel az új dátumok, én azért nem zárnám ki egy magyar koncert lehetőségét, habár ennek esélye igen kicsi, főleg ezzel a mostani keresztény ráerőltetős baromságokkal de mindegy...
A Sziget szervezők igyekeznek minden évben közvéleménykutatással megtudni hogy a közönség milyen előadókra kíváncsi. A képre kattintva tudtok javasolni, az első helyre írjátok Mansont, hátha észreveszik.
Sean Beavan aki az új album mixelésében is segédkezett, megerősítette hogy nem csak a turné címe lesz "Hey Cruel World" hanegy az egyik dalnak is.
Megint egy újabb európai dátum, Július 14., Varsó, Lengyelország.
Továbbá az április 11.-én megrendezésre kerülő Revolver: Golden Gods Awardson Mansonék is fellépnek majd élőben! További fellépők: Slash, Evanescence, SIXX: AM, Black Veil Brides.
Ha minden igaz Manson végre megtanulta használni a Twittert. Elég sokat irogatott az utóbbi néhány órában.
Az USA turné dátumokat bejelentettük. #heycruelworldtour (Héj Kegyetlen Világ Turné)
@marilynmanson: Reménykedtem hogy lesz Las Vegas is a dátumok között, vagy AZ, NM vagy CA. Szorítsátok be Las Vegast légyszi.
MM: Ez csak a bejelentések első köre volt.
@marilynmanson: Szeretlek. Ennyi. Oh tulajdonképpen van még valami. Miért akarnál valaha is Long Islandben koncertezni?
MM: Az elragadó akcentus miatt.
@marilynmanson: Manson szükségünk van rád San Antonioban.
MM: Május 12.-én játszunk San Antonioban, a Sunken Gardensben.
@marilynmanson: MM bejelentette a dátumokat és a jegyinfókat twitteren. Szóval, itt vagyok.
MM. Jegyinformációk hamarosan #heycruelworldtour
- egy levédett profilt próbált bekövetni -
MM: Próbáltalak "követni" de a twitter azt mondta "tilos". Elrendezzük ezt a dolgot?
Egy villáminterjú az Eastbound & Down 3. évad premierének vörösszőnyegén. Nagy rajongója a sorozatnak és hatalmas boldogságot jelent neki hogy barátok Danny-vel.
Az ausztrál Rave magazin készített interjút Mansonnal, az érdekesebb részeket fordítottam csak le.
Nyolcadik stúdió albumával Manson keresztútnál találja magát: a sokkolással teli megközelítése megállja a helyét a mai világban? És ha nem, mi lesz Marilyn Mansonból? "Sokszor az emberek nagyrésze, különösen Amerikában, nem érdekeltek hogy valami mélyebb jelentéssel bírót találjanak. Persze, néha nekem is tetszik a rímelő versike a reklámokban. De a nap végére, amikor aludni mész, bezárulsz egy pillanatba, amikor eszedbe jutnak bizonyos képek, dalok és illatok amik örökre veled maradnak. Ez enged ahhoz a hozzáálláshoz, amiben tárgyiasíthatom azt a tényt, hogy az emberek áruként kezelik azt amit alkotok, és nem örjöngök és veszem magamra. Én nem áruként kezelem, hanem olyasmiként ami belőlem jön. Még mindig boldoggá tesz hogy ezt csinálhatom. Azt is tudom hogy hogyan alkalmazkodjak egy általam jónak vélt, új környezethez. Sokan nem is hallották még a zenémet; soha nem lépnék be gőgösen egy terembe, vagy kezdenék egy szituációba, vagy tulajdonképpen tudatlanul feltételezni hogy mit értem el eddig. Azt akarom hogy úgy hallgassák ezt az albumot mintha az első lemezem lenne, és hogy ugyanazért szeressék."
Manson nemsokára nyíltan kezd beszélni nem csak félelmeiről, hanem a helyéről a világban és hogy hogyan fog hamarosan felülkerekedni rajtuk. "Nagyon keményen küzdöttem hogy megtaláljam, hol tudnék beilleszkedni ebben a változó világban. Olyasvalaki számára aki minden ellen van, aztán hirtelen mindennek a részese lesz. És a Warhol, Salvador Dalí felfogásban, igyekeztem túlélni."
Manson azt választotta, hogy visszatér az alapokhoz, amennyire csak lehet. "Nem mondanám hogy könnyű volt számomra, de fontos volt hogy visszatérjek az alapokhoz és hogy ne adjak más lehetőséget magamnak. A korlátozás egy nagyon erőteljes dolog a művészek számára. Elvonultam és festeni kezdtem, de csak egy színt engedtem magamnak: a feketét, a fehér papírra. Elkezdtük készíteni a lemezt a közvetlenség és a sietség korlátozásaival. Nem volt szükség túl nagy improvizációra, amikor rájössz hogy ha csak egy ceruzád, egy gitárod, vagy egy dobverőd van, ez szinte olyan mintha újra feltalálnád a kereket. És én szeretem a korlátokat. Nálam működnek. Akkor is működtek már amikor még egy dalom sem volt és csak rajzolni tudtam."
2012-ben Manson kevésbé érzi magát egy történés keresztes harcosának, hanem inkább egy művésznek aki végre újra kapcsolatba került azzal ami a zene készítésére késztette a MM & The Spooky Kids név alatt több mint 20 éve. "Valami ilyesmit akartam csinálni, az utóbbi néhány albumnál nem lettem kevésébé lelkes, de nem volt már annyira szórakoztató. A művészet pedig mindig is olyan dolog volt amivel kiteljesedhettem. És ez kezdett kicsúszni alólam."
Manson harca az őszinteségért, talán most sokkal lényegesebb mint valaha. "Bármit is csináltam eddig, eljutottunk ehhez a beszélgetéshez. Mindig azt mondtam hogy nem lehetek feltétlenül sokkoló. És hiszed vagy sem, ezt a kezdetekkor mondtam. Lehetsz összezavaró és érdekes. Ez a kommunikáció egy formája. És mindez hozzájárult az eltökéltséghez hogy ez a lemez megszülethessen. Azt hiszem ezt fogják tartani a legjobb Marilyn Manson lemeznek. Ez a leghelytállóbb, ahhoz viszonyítva amilyennek akartam."
Mára még egy új interjú fordításra is futotta. Csak ne írnának már megint a lakásáról, már sikítófrászt kapok tőle...
A rossz kislányok bezárva találhatják magukat Marilyn Manson hangszigetelt szobájában. Ez el is várható a Beautiful People énekesétől, akinek szabálya a „használd a szíved és a farkad, ne az agyad”.
Oh, és persze soha ne használj Viagrát.
A 43 éves gót nagyágyú azt mondja, következő albuma, a Born Villain „kemény” – több mint egy értelemben.
„Nem szeretem a ’súlyos’ szót használni. Nem akarom, hogy súlyos legyen, mert az olyan kellemetlennek hangzik.” – mondja Manson.
„A kemény szerintem jó, ha figyelembe vesszük a Viagrás reklámokat meg a hasonló dolgokat, amiket soha nem használnék. Megtalálod a vonzó és bizalomgerjesztő dolgot és metaforikus értelemben megkeményíted a kívánt dolgokat – és persze a szó szoros értelmében is.”
Szóval Manson továbbra is a Born Villain-ről beszél – a banda nyolcadik albuma, amely a 2009-es The High End of Low-ot követi – vagy talán rátért a személyes témákra?
„Mindkettőről beszélek. Azt hiszem a rock and roll pont erről szól.” - mondja.
„Mármint a rock and roll tele van macsó dolgokkal, egoizmussal és alfa hímekkel meg minden ilyesmi. Én eléggé androgün vagyok, szóval elég ironikus hogy így tudok erről beszélni. Nyilván tudjuk, hogy az egész műfajt „cock rock”-ként emlegették, én nem gyalázom meg ilyen szinten. Én csak visszaveszem a nemes egyszerűség szintjére, ahol metaforikusan kell használnod a szíved és a farkad, nem pedig az agyad.”